Vanliga frågor och svar

1. Beställningar

Innan du skickar in din beställning till produktion är det ditt ansvar som kund att dubbelkolla alla mått, vinklar, färgval och andra anvisningar. När beställningen väl är bekräftad går den direkt till produktion och det går inte att göra några ändringar i efterhand.

OBS: Byggplåtar ansvarar inte för felaktigheter som beror på att kunden har angett fel uppgifter i sin beställning.

2. Leverans

Ja! För att få expressleverans (inom 24h i Stockholmsregionen) måste din beställning vara lagd senast kl. 13:00.

Beställningar som kommer in efter kl. 13:00 går i produktion nästkommande vardag.

3. Reklamation

Om något blivit fel eller om du upptäcker skador vid leverans, kontakta oss direkt. Vi hanterar reklamationer snabbt och smidigt, och gör vårt bästa för att åtgärda problemet.

4. Övrigt

Vår telefontid är begränsad, så vi ber dig att skicka alla frågor som rör privata projekt via e-post till: info@byggplatar.se

Detta är extra viktigt om du behöver hjälp med mått, skisser eller offert.

För ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss på info@byggplatar.se.